søndag den 5. december 2010

Endelig...

... fik jeg sat nye greb på den gamle servante, som jeg viste for et stykke tid siden...

Det er hvide porcelænsknopper med en messingskrue i midten; det synes jeg passer rigtig godt til den gamle sag...

Den står i vores køkken og fungerer nu som opbevaring til vores stereoanlæg... Ja, jeg kalder det opbevaring, fordi jeg synes det er så grimt, og fordi et sådant anlæg ikke passer ind i et hjem der er indrettet hovedsageligt med gamle ting og i gammel stil... Når anlægget er i brug åbner vi lågerne, ellers er de lukket, så det ikke samler en masse støv...


Barselpotten ovenpå servanten er fra min fars hjem; den er ca. 100 år gammel... Desværre har den nogle skader og låget mangler, men jeg elsker den potte, og den betyder rigtig meget for mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar